Συνήθεις ερωτήσεις
Μετά τη μετατροπή σε υγραέριο, μπορώ ακόμη να οδηγώ με βενζίνη;
Ναι. Οι μετατροπές σε υγραέριο είναι διπλής λειτουργίας. Αυτό σημαίνει ότι το ντεπόζιτο της βενζίνης και η αυτονομία σε βενζίνη μένουν απαράλλαχτα. Το σύστημα υγραερίου εγκαθίσταται ως προσθήκη. Με τη βοήθεια ενός διακόπτη επιλογής καυσίμου που βρίσκεται στο ταμπλό των οργάνων μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να γίνει η εναλλαγή από το ένα καύσιμο στο άλλο.
Ποια είναι η κατανάλωση του υγραερίου;
Καταρχάς, να αναμένετε μία μεγαλύτερη κατανάλωση όγκου της τάξης του 10% έως 15%. Αυτό οφείλεται στο ότι το ενεργειακό περιεχόμενο του υγραερίου βάσει του όγκου είναι περίπου 15% χαμηλότερο του αντίστοιχου της βενζίνης. Το κέρδος είναι επομένως ότι δεν υπάρχει κατανάλωση ενέργειας. Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει. Μετρήσεις δείχνουν ότι η ειδική κατανάλωση ενέργειας ενός οχήματος υγραερίου μπορεί να είναι ακόμη και λίγο χαμηλότερη αυτής του οχήματος με βενζίνη. Αυτό φυσικά προϋποθέτει τη χρήση μίας σύγχρονης και λειτουργικής εγκατάστασης υγραερίου.
Η ισχύς του κινητήρα στη λειτουργία αερίου είναι χαμηλότερη;
Η ισχύς του κινητήρα στη λειτουργία υγραερίου μειώνεται ελάχιστα. Γενικά, δεν υπάρχει διακριτή διαφορά. Οι απώλειες ισχύος σε μία σύγχρονη εγκατάσταση αερίου είναι της τάξης του 2%.
Μπορεί να γίνει τοποθέτηση σε οχήματα που λειτουργούν με άμεσο ψεκασμό;
Το οχήματα με άμεσο ψεκασμό βενζίνης μπορούν να μετατραπούν έτσι ώστε να τρέχουν με υγραέριο. Η μετατροπή αυτή υπάρχει από την PRINS σε αρκετά μοντέλα των VW, Audi, Skoda Seat κ.α. Για λεπτομέροιες δείτε στη σελίδα μας το μενού Σύστημα άμεσου ψεκασμού και την λίστα των μοντέλων που περιέχει.
Πόσο χρόνο παίρνει η μετατροπή σε υγραέριο;
Η εγκατάσταση διαρκεί από μία ημέρα έως τρεις ημέρες ανάλογα με το αυτοκίνητο.